4.21.2011

SOGLA

İki gün boyunca Boğaziçi Üniversitesinin farklı kampüslerinde gerçekleştirilen Sogla'nın etkinliğine katıldım. Kendileriyle ilk olarak İtü'de tanışmıştım, bekledim, güzel şeyler bekledim fakat Sogla,yaptığın kadar güzel şeyler beklememiştim.




İlk gün gerçekleşen konferansta daha önce tanışmadığım birçok insanla aynı ortamda bulundum. Daha önce hiç duymadığım projeler üzerinde ciddi çalışmalar yapan, insanlık için çalışan belki de beklentisi sadece bir tebessüm olan nadir insanlarla tanışmanın verdiği huzuru yaşadım. Bazılarıyla konuştuğumuz dil bile aynı değildi ama bir amaç etrafında toplanmıştık.



Öncelik vermek istediğim bölüm Sogla da görev alan öğrenci arkadaşlar. Onlar beni çok şaşırttı, onlar beni mutlu etti. O kadar profesyonelce organizasyonu yönettiler ki gözle görünen hiçbir kargaşa yaşanmadı. Ve organizasyonlarda alıştığımız sürekli bir yerlere koşan görevli öğrenciler yoktu, hepsi gayet sakin ve görevini gayet iyi bilen birer görevliydi :)



Konuşma listesi o kadar kalabalık ve saygın insanlardan oluşuyordu ki, o konuşmaların ardından öğrendiklerim , hissettiklerim bugün uyguladıklarıma ışık tutuyor.









 Ben birde aynı gün sosyal medyadan tanıştığım ve hoş paylaşımlarda bulunduğumuz iki değerli arkadaşımla tanıştım, Zakir Yenilmez ve Hakan Şanlıoğlu. Bizi bir çatı altında toplayan ve tamamen tesadüf olan karşılaşmayı sağlayan Sogla teşekkür ederim.



Özyeğin Üniversitesinden de hepsi birbirinden  güzel insanlarla tanıştım :)



İkinci gününde atölye çalışmaları vardı. Timur Tiryaki ile geçirdiğim saatlerin nasıl geçtiğini anlayamadım, doyamadım. Kısa süre de beyin fırtınası yaparak proje hazırladık. Günün sonunda ise bana  kısa sürede neler yapabileceğimi ortaya çıkartan Timur Beye minnettarlığım sonsuz oldu. Farkındalık yarattı ve üstünde oturup 2 gün durmadan düşündüm.



Sosyal bilinci fazla olan arkadaşlarımla hepsi birbirinden değerli tam tamına 11 proje ortaya çıkarttık. 






Mutlu geldim, farkındalık yarattım, öğrendim huzurlu ve mutlu ayrıldım.


Teşekkürler Sogla ailesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder